
איפיון שפה ומיקרוקופי
איפיון שפה ומיקרוקופי
איפיון שפה הוא תהליך שבו נגדיר מה המסר הארגוני (voice בשפה המקצועית) ואיך זה אמור להישמע לקהלי היעד (tone בשפה המקצועית). ייעודו המרכזי לאפשר לארגון לדבר מדויק ואחיד אל הלקוחות, באופן שמניע לפעולה ושהולם את הערכים הארגוניים. כשיש איפיון שפה, הארגון נהנה מאחידות מסרים והעברתם גם 'בין המילים', באופן סדור על ידי כל מחלקות הארגון, בכל הפלטפורמות בהן נוצר קשר עם לקוחות.
על בסיס איפיון השפה, אנחנו כותבים מיקרוקופי - המילים לכל הממשקים שמקיים הארגון עם לקוחותיו.
למילים יש המון השפעה על החיבור של הלקוחות עם הארגון, על שביעות הרצון, על הרצון לרכוש עוד או לבצע עוד פעולות. בשורה התחתונה: המיקרוקופי משפיע על שורת הרווחים. עם מיקרוקופי מדויק - הארגון מרוויח יותר.
ככה אנחנו עובדים. לא משאירים מילה אחת לבדה בשטח.
דרושה יד לכתיבת מיקרוקופי איכותי?
אנחנו לרשותך, לא חוששים מהשורות הקטנות. זמינים בטלפון 050-6241454 או פשוט כאן.